Regulamin sklepu internetowego Dekkor- meble ogrodowe

A. Strony transakcji

1. Sklep internetowy www. meble-ogrodowe-dekkor.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz hurtową poprzez umowy z dystrybutorami.
2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.meble-ogrodowe-dekkor.com.pl, prowadzony jest przez firmę LineArt, wpisaną przez Urząd Miejski we Wrocławiu do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 59558, NIP 899-002-63-32, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Parafialnej 17a.

B. Oferta sklepu

1. Wszystkie produkty z oferty sklepu są fabrycznie nowe i objęte pełną gwarancją producenta.
2. Zastrzegamy sobie prawo do wycofywania poszczególnych towarów ze sprzedaży lub zmiany ich specyfikacji.
3. Wszystkie ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich i są cenami BRUTTO i zawierają podatek 23% VAT.
4. Dostępność towaru jest potwierdzana każdorazowo po złożeniu zamówienia.

C. Zamówienia

1. Zamówienia i zapytania są przyjmowane przez stronę www. meble-ogrodowe-dekkor.com.pl za pomocą formularza przy każdym produkcie lub telefonicznie pod numerem stacjonarnym +48 71 788 17 77 lub komórkowym +48 501 424 033.
2. Po wysłaniu zamówienia/zapytania nasz pracownik skontaktuje się przy pomocy email, gadu-gadulub telefonu z Państwem w ciągu 48 godzin (w dniu roboczym) celem ustalenia z Państwem szczegółów zamówienia i dostawy. Udzieli także informacji o interesujących meblach: wybarwienia drewna, zdjęcia, wymiary, jednym słowem wszystko co Państwa interesuje.
3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
4. Klient składając zamówienie składa jedynie deklarację chęci zakupu. Umowa kupna-sprzedaży następuje po:
a) przy pełnej przedpłacie - po wpłynięciu zapłaty na konto sklepu
b) przy płatności przy odbiorze - w momencie zapłaty gotówki przy odbiorze towaru.
5. Termin realizacji wynosi od 3 do 21 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia, jednak termin ten może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od dostawcy. Niektóre produkty dostarzane są spoza granic Polski w cyklach 2-3 tygodniowych, większośc produktów jest jednak dostępna od ręki.
6. Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
7. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu wysłania zamówionego mebla. Wprowadzanie zmian w zamówieniu możliwe jest poprzez kontakt z biurem LineArt (office@meble-ogrodowe-dekkor.com.pl) i otrzymaniu potwierdzenia emailem lub listownie.
8. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego a także wycofania ofery w przypadku wyczerpania zapasów danego towaru.
9. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wątpliwych lub zawierających niekompletne dane.

D. Dostawa

1. Dostawa zamówionego towaru nastąpi w terminie ustalanym przy potwierdzaniu realizacji zamówienia. Koszt dostawy: 140 PLN (pełna przedpłata) lub 180 PLN (dostawa ”za pobraniem” transportem firmowym). Przy zamówieniu POWYŻEJ 1800 PLN - DOSTAWA GRATIS
2. Sklep www.meble-ogrodowe-dekkor.com.pl zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie spowodowanym niezależnymi przyczynami.
3. W przypadku zamówienia składającego się z kilku różnych produktów, sklep www.meble-ogrodowe-dekkor.com.pl zastrzega sobie prawo do oddzielnego wysyłania produktów.
4. Przesyłka przy pełnej przedpłacie dostarczana jest do kupującego firmą spedycyjną.
5. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. Średni czas dostawy: 3-7 dni roboczych.

E. Płatności

1. W przypadku popularnych modeli i najczęściej zamawianej kolorystyki zaliczka nie jest pobierana (informujemy o tym przy zamawianiu mebli). Zaliczka 10% wartości zamówienia pobierana jest przy zamówieniu modeli o niestandardowej kolorystyce lub dostarczanych na zamówienie. Wpłaty należy wysyłać na konto sklepu:

LINE ART, ul. Parafialna 17a, 52-233 Wrocław
Bank: PKO Bank Polski • Nr 50102055581111112403600060

2. Opłata za meble nastepuje na 2 sposoby:
PEŁNA PRZEDPŁATA PRZED WYSYŁKĄ (dostawa kurierem - przesyłki paletowe - czas dostawy: 5-7 dni roboczych od daty wpłynięcia zapłaty na konto):
- po telefonicznym uzgodnieniu dostępności towaru prosimy o dane do faktury / wysyłki / telefon kontaktowy dla spedytora
- wystawiana jest i wysyłana emailem faktura pro-forma
- po wpłacie na konto sklepu wysyłana jest informacja o zaksięgowaniu wpłaty na koncie
- szafka zostaje wysłana firmą kurierską. Czas dostawy: 3-7 dni roboczych
- przed dostawą na wskazany adres dzień wcześniej spedytor kontaktuje się telefonicznie w celu uzgodnienia godziny dostawy
- po odebraniu i telefonicznym potwierdzeniu zgodności towaru z oczekiwaniami zostaje wystawiona i wysłana faktura.
- koszt dostawy: 140 PLN

DOSTAWA MEBLI TRANSPORTEM FIRMOWYM (dostawa naszym transportem z płatnością przy odbiorze):
Co kilka tygodni w zależności od ilości zamówień w danym rejonie Polski możliwa jest dostawa naszym transportem z płatnością
przy odbiorze. Meble można wówczas przed zapłatą rozpakować, obejrzeć i sprawdzić jakość wykonania.
Reszta kwoty zapłaty odbiorze. Koszt dostawy: 180 PLN.

3. Koszt dostawy ponosi klient. Cena wysyłki spedycją 1 kompletu wynosi 140 zł brutto.
Dostawa 2 kompletów na ten sam adres kalkulowana jest w zależności od objętości sumarycznej towaru indywidualnie.
W przypadku dostawy “za pobraniem” koszt dostawy powiększany jest o 40 PLN.
Większe ilości towarów: cena transportu ustalane jest indywidualnie.

F. Gwarancje

1. Na wszystkie meble obowiązuje 24-miesięczna gwarancja.
2. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, sporządzenie protokołu reklamacji jest podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
3. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada widocznych uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku podejrzenia możliwości uszkodzenia zawartości opakowania klient ma prawo zażądać otworzenia uszkodzonego opakowania i sprawdzenia zawartości.
4. Meble nie podlegają zwrotom (np.: z powodu nieprawidłowego wymierzenia mebli lub pomieszczenia, złego doboru koloru, itp.) po terminie 10 dni od daty otrzymania zamówionych mebli.

G. Zwrot towaru

1. Klient może, bez podania przyczyny, dokonać na swój koszt zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, iż towar nie jest uszkodzony, jest w oryginalnym opakowaniu z kompletem otrzymanej dokumentacji oraz nie nosi śladów eksploatacji.
2. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi, jeżeli Klient zawiadomi Sklep o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia, a w wypadku gdy zbadanie rzeczy jest w danych stosunkach przyjęte, jeżeli Klient zawiadomi Sklep o wadzie w ciągu miesiąca po upływie czasu, w którym przy zachowaniu należytej staranności mógł ją wykryć.
3. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez magazyn Sklepu zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.
4. Nie mogą stanowić podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów doręczonych Klientowi względem zamówionych, o ile przedmiotowe różnice będą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta. Aby zapobiec ewentualnym problemom sklep stara się dostarczać meble własnym transportewm aby była możliwość sprawdzenia mebli przy odbiorze.
5. Podstawą do złożenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń towarów podczas transportu jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili dostarczenia oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego.
W przypadku niezastosowania się przez Klienta do powyższego wymogu, reklamacje dotyczące uszkodzenia zawartości przesyłki nie będą przez Sklep uwzględniane

H. Postanowienia końcowe

1. Wszystkie podane w serwisie ceny nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2. Zdjęcia produktów w nieznacznym stopniu mogą różnić się od ich faktycznego wyglądu. Znaki towarowe, nazwy produktów oraz ich zdjęcia są własnością producentów i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
3. Wszystkie dane klientów podawane podczas transakcji przetwarzane są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych; z 29 sierpnia 1997 r. i wykorzystywane są jedynie do realizacji zamówienia oraz nie są udostępniane osobom postronnym.
4. W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz zapytań prosimy o kontakt telefoniczny 071 788 17 77 lub pocztą elektroniczną pod adres: office@meble-ogrodowe-dekkor.com.pl
5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

Meble ogrodowe Dekkor to sklep internetowy posiadający w ofercie zestawy mebli ogrodowych oraz do oranżerii wykonane ze sztucznego rattanu, rattanu oraz mebli metalowych. Oferujemy również leżaki ogrodowe oraz parosole.
Polecamy: szafki łazienkowe drewniane